მომსახურების გაწევის წესები

შპს „პორტალბილეთი“ (საქართველოს კანონმდებლობით რეგისტრირებული კომპანია, საიდენტიფიკაციო ნომრით 405659158 და იურიდიული მისამართი: საქართველო, თბილისი, ვაკის რაიონი, ილია ჭავჭავაძის გამზირი, N47, კომერციული ფართი, 1 სართული, ოფისი N2) წარმოადგენს ვებგვერდის Portalbileti (შემდგომში პორტალბილეთი) მფლობელს, ბილეთების ბაზარს, რომელიც აკავშირებს კლიენტებს, ბროკერებს და ორგანიზატორებს, ასევე უზრუნველყოფს მომსახურებას კლიენტის მაგიერ და სახელით ბილეთების შესაძენად. კომპანიის სერვისებით სარგებლობამდე, კომპანია გთხოვთ, საფუძვლიანად გაეცნოთ წინამდებარე მომსახურების პირობებს და ყველა სხვა პირობას თუ შეტყობინებას, რომელიც ხელმისაწვდომია ვებგვერდზე Portalbileti.

1. განმარტებები

სიტყვებს, რომელთა თავდაპირველი ასო არის დიდი ასოებით, აქვთ შემდეგი პირობებით განსაზღვრული მნიშვნელობა.

  • განაცხადი გულისხმობს კლიენტის მოთხოვნას, რომელიც ივსება ვებსაიტზე განთავსებულ განაცხადის ფორმაში, ნებისმიერი ღონისძიების ბილეთების ნაკლებობის შემთხვევაში, რომელიც აღიარებულია, როგორც უკუკავშირის ერთ-ერთი ფორმა და არ აკისრებს რაიმე ვალდებულებას კომპანიას.
  • ბროკერი გულისხმობს მესამე მხარეს, რომელიც შეიძლება იყოს იურიდიული ან ფიზიკური პირი, რომელიც მუდმივად ახორციელებს ბილეთების და პაკეტების შეთავაზებების შუამავლობით გადაყიდვასთან დაკავშირებულ საქმიანობას.
  • კომპანია გულისხმობს იურიდიულ პირს შპს „პორტალბილეთი“ (ს.ნ.: 405659158), ვებსაიტის Portalbileti -ის მფლობელი, ბილეთების ბაზარი, სადაც კლიენტს შეუძლია შეიძინოს ბილეთები ბროკერებისგან და ორგანიზატორებისგან, ასევე დაუკვეთოს კომპანიას ბილეთების შეძენა კლიენტის მაგიერ და სახელით.
  • გაუქმება გულისხმობს შეკვეთის წაშლას, რაც იწვევს ავტომატურ სისტემაში უფასოდ გაყიდულ სტატუსზე ავტომატურ გადასვლას. თუ შეკვეთის გადახდა არ მოხდა დაწყებიდან 30 წუთის განმავლობაში, ის ავტომატურად გაუქმდება.
  • კლიენტი გულისხმობს 18 წელზე უფროსი ასაკის კომპეტენტურ პირს, რომელსაც აქვს უფლებამოსილება ჩაერთოს სახელშეკრულებო ურთიერთობებში კომპანიასთან, ბროკერებთან და ორგანიზატორებთან და გამოხატავს განზრახვას, წინამდებარე პირობებში გათვალისწინებული დებულებების შესაბამისად, შეიძინოს ბილეთები მესამე მხარის მიერ ორგანიზებული ღონისძიებებისთვის.
  • ღონისძიება გულისხმობს, მაგრამ ამით არ შემოიფარგლება, კულტურულ და გასართობ აქტივობებს, როგორიცაა თეატრალური სპექტაკლები, კონცერტები, გამოფენები, ფესტივალები, შოუები, კონცერტები დარბაზებში, კლუბებში ან გარე დარბაზებში, ასევე გამოფენებს, შოუებს, სპორტულ შეჯიბრებებს, ქვესტებს, და ნებისმიერი სხვა შეკრებას, რომელზე დასწრების საშუალებასაც იძლევა ბილეთის წარდგენა.
  • სასაჩუქრე სერთიფიკატი გულისხმობს დოკუმენტს, რომელიც შეიძლება შეიძინოს კლიენტმა ვებსაიტზე და რომელიც კლიენტს აძლევს უფლებას შეიძინოს ბილეთი სასაჩუქრე სერთიფიკატის ნომინალური ღირებულების შესაბამისი თანხით. სასაჩუქრე სერთიფიკატი ადასტურებს წინასწარ გადახდას, რომელიც კონკრეტული თანხის ექვივალენტია.
  • ორგანიზატორი გულისხმობს მესამე მხარეს, რომელიც შეიძლება იყოს იურიდიული ან ფიზიკური პირი, რომელიც უშუალოდ პასუხისმგებელია მითითებული ღონისძიების კოორდინაციასა და ჩატარებაზე.
  • წინასწარი შეკვეთა გულისხმობს ჯავშანს ორგანიზატორისთვის ან ბროკერისთვის მისი განთავსების მომენტისთვის და ნიშნავს, რომ ბილეთი ავტომატურად გაიგზავნება მას შემდეგ, რაც ის ხელმისაწვდომი გახდება ორგანიზატორის ან ბროკერის მხრიდან, რაც თავის მხრივ ექვემდებარება კლიენტის მიერ წინასწარი შეკვეთის თანხის სრულ გადახდას.
  • პირობები გულისხმობს კომპანიის საჯარო შეთავაზებას საქართველოს სამოქალაქო კოდექსის 329-ე მუხლის შესაბამისად, რომელიც მიმართულია შეუზღუდავი რაოდენობის ფიზიკური პირების მიმართ, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან მესამე მხარის მიერ ორგანიზებული ღონისძიებების ბილეთების შეძენით.
  • ბილეთი გულისხმობს დოკუმენტს, რომელიც არის იმის მტკიცებულება, რომ მის მფლობელს აქვს ღონისძიებაზე დასწრების უფლება. ბილეთის დაბეჭდვა შესაძლებელია კომპანიის მიერ, როდესაც შეკვეთა განთავსდება კლიენტისთვის მისაწოდებლად და შეიძლება დაგენერირებული იყოს ელექტრონული ფორმით.
  • ვებგვერდი გულისხმობს კომპანიის ვებგვერდს Portalbileti, რომელიც წარმოადგენს ბილეთების ბაზარს მესამე მხარის მიერ ორგანიზებული ღონისძიებებისთვის.

2. დადასტურება

2.1. წინამდებარე პირობები წარმოადგენს საჯარო შეთავაზებას და ქვემოთ მოყვანილი პირობების მიღების შემდეგ, კლიენტი იღებს ვალდებულებას განათავსოს შეკვეთა და განახორციელოს გადახდა წინამდებარე პირობებში მითითებული დებულებების შესაბამისად. შეკვეთის განთავსება და გადახდის აქტი განიხილება წინამდებარე პირობების მიღებად და ჩაითვლება ხელშეკრულების ფორმალიზების ექვივალენტად, პირობებით გათვალისწინებული დებულებების საფუძველზე.

2.2. თუ კლიენტი ვერ იცავს ვებგვერდის მეშვეობით განთავსებული შეკვეთის გადახდის პირობებს, ეს იწვევს კლიენტის მიერ ინიცირებულ შეკვეთის გაუქმებას.

2.3. კლიენტს შეუძლია მიიღოს საიტზე განთავსებული და გადახდილი შეკვეთა მითითებულ მისამართზე, რომელიც შეიძლება მოიცავდეს მიწოდებას კურიერის, ელექტრონული ფოსტის ან მობილური აპლიკაციის საშუალებით.

2.4. კომპანიის რომელიმე ან ყველა სერვისის გამოყენებით, კლიენტი ცალსახად აღიარებს შემდეგს:

2.4.1. კლიენტმა წაიკითხა და გაიაზრა პირობები.

2.4.2. კლიენტი თანახმაა აიღოს პირობებით განსაზღვრული ვალდებულება.

2.4.3. კლიენტი არის ქმედუნარიანი და შეუძლია დაეთანხმოს პირობებს.

2.4.4. კლიენტი თანახმაა, მასზედ რომ ვებ-გვერდი წარმოადგენს ბილეთების ბაზარს, სადაც შესაძლებელია ბილეთების შეძენა ბროკერებისა და ორგანიზატორებისგან, ასევე დაავალოს კომპანიას შეიძინოს ბილეთები კლიენტის მაგიერ და სახელით, და შესაბამისად, თანხის დაბრუნების პირობები განსხვავდება ბილეთის ტიპის მიხედვით. შეკვეთის განთავსებისას ვებ-გვერდზე მითითებულია კლიენტის მიერ შეძენილი ბილეთის ტიპი.

2.5. კლიენტმა ყურადღებით უნდა წაიკითხოს პირობები. თუ კლიენტს არ სურს აიღოს პირობებით განსაზღვრული ვალდებულება ან დაეთანხმოს რაიმე განახლებებს ან ცვლილებებს, კლიენტს არ შეუძლია ჰქონდეს წვდომა ან გამოიყენოს კომპანიის სერვისები.

3. განახლებები

3.1. კომპანია ინარჩუნებს პრივილეგიას პერიოდულად გადახედოს ან შეცვალოს პირობები კომპანიის ექსკლუზიური შეხედულებისამებრ.

3.2. ასეთი ცვლილებების შემთხვევაში, კომპანია ვებ-გვერდზე განათავსებს განახლებულ პირობებს ყოველგვარი შეტყობინების გარეშე, ბოლო განახლების თარიღის მითითებით.

3.3. განახლებული პირობები ამოქმედდება დაუყოვნებლივ, გამოქვეყნების შემდეგ, თუ სხვა რამ არ არის მითითებული.

3.4. განახლებული პირობების გამოქვეყნების შემდეგ კომპანიის სერვისების გამოყენების გაგრძელებით, კლიენტი აცხადებს თანხმობას განახლებულ პირობებზე.

3.5. კომპანია მოუწოდებს კლიენტს რეგულარულად გადახედოს ამ გვერდის პირობებს ნებისმიერი ცვლილებისთვის.

3.6. თუ კლიენტი არ ეთანხმება პირობებს ან რაიმე შემდგომ განახლებას ან ცვლილებას, კლიენტმა უნდა შეწყვიტოს კომპანიის სერვისებზე წვდომა და მათი გამოყენება.

4. კონფიდენციალურობის პოლიტიკა

4.1. კომპანიამ უნდა მიიღოს ყველა საჭირო ზომა კლიენტის ინფორმაციის დასაცავად.

4.2. კლიენტი დამოუკიდებლად იღებს აუცილებელ ზომებს, რათა თავიდან აიცილოს მესამე მხარის მიერ კლიენტის მოწყობილობების გამოყენება და დაიცვას კლიენტის მონაცემები მესამე მხარის მიერ არაავტორიზებული წვდომისგან.

4.3. კომპანიის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა აღწერს, თუ როგორ ამუშავებს კომპანია კომპანიისთვის მიწოდებულ კლიენტის ინფორმაციას. კლიენტი აღიარებს და ეთანხმება, რომ კომპანიის სერვისების გამოყენებით, კლიენტი თანახმაა ინფორმაციის შეგროვებაზე და ამ ინფორმაციის გამოყენებაზე (როგორც ეს მითითებულია კომპანიის კონფიდენციალურობის პოლიტიკაში).

5. კლიენტის უფლებები და მოვალეობები

5.1. კლიენტს უფლება აქვს:

5.1.1. საჯარო წყაროებიდან ავტონომიურად შეაგროვოს ინფორმაცია ღონისძიებებთან, დაკავშირებულ ხარჯებთან და ღონისძიებაზე დასწრების სხვა მონაცემებთან დაკავშირებით.

5.1.2. მიიღეთ ინფორმაცია ღონისძიებებზე დასწრების მარეგულირებელი წესების, ხელმისაწვდომი კატეგორიების და ღონისძიებასთან დაკავშირებული სხვა დეტალების შესახებ კომპანიის უფლებამოსილების ფარგლებში. ამ ინფორმაციის მიღება შესაძლებელია ვებსაიტის მეშვეობით, კომპანიაში სატელეფონო ზარის განხორციელებით ან ვებსაიტზე მითითებული სხვა მეთოდების გამოყენებით.

5.1.3. დამოუკიდებლად შეარჩიეთ შეკვეთის გადახდის მეთოდი ვებსაიტზე ასახული ვარიანტებიდან, გაეცანით და დაეთანხმეთ გადახდის წესების წინასწარ გაცნობის ვალდებულებას.

5.1.4. წარმოადგინეთ განაცხადი ვებსაიტზე განთავსებული განაცხადის ფორმის საშუალებით, რომელიც გამოხატავს სურვილს, მაგრამ არა მოთხოვნას კომპანიისთვის, გასაყიდად შესთავაზოს ხელმიუწვდომელი ბილეთები ნებისმიერი ღონისძიებისთვის.

5.1.5. შესთავაზეთ კომპანიას ვებ-გვერდზე კლიენტის მიერ სხვა სერვისის გამოყენებით შეძენილი ბილეთის გაყიდვის შესაძლებლობა და განიხილეთ გადაყიდვის პროცესი და პირობები ინდივიდუალურად ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით. ამისთვის აუცილებელია კომპანიასთან დაკავშირება ვებ-გვერდზე „ბილეთების გაყიდვა“ აპლიკაციის ფორმის საშუალებით ან ელექტრონული ფოსტით info@portalbileti.ge.

5.2. კლიენტი ვალდებულია:

5.2.1. გაეცნოს წინამდებარე პირობების ყველა დებულებას და ვებგვერდზე მითითებულ სხვა სავალდებულო პირობებს და დაეთანხმოს მათ შეკვეთის განთავსებისას.

5.2.2. დამოუკიდებლად გააკონტროლოს ვებ-გვერდზე შეკვეთის განთავსების წესების ცვლილებები.

5.2.3. მკაცრად დაიცვას წინამდებარე პირობების დებულებები და ყველა სხვა პირობა, რომელიც განთავსებულია ვებგვერდზე.

5.2.4. გადაიხადოს შეკვეთის ღირებულება სრულად ბილეთის მიღებამდე.

5.2.5. გაეცნოს ღონისძიების შეზღუდვებს მასში არასრულწლოვანი ბავშვების დაშვებასთან დაკავშირებით. კლიენტი სრულად არის პასუხისმგებელი ასეთ პირებზე და აცნობიერებს, რომ არასრულწლოვან ბავშვს შეიძლება უარი ეთქვას ღონისძიებაზე დასწრებაზე პირობების დებულებების დარღვევის შემთხვევაში.

5.2.6. შეკვეთის განთავსებისას, ზედმიწევნით შეამოწმოს შეკვეთის ყველა ინფორმაცია, რომელიც აუცილებელია ღონისძიებისთვის. კლიენტი აცნობიერებს, რომ მათ არ აქვთ პრეტენზია კომპანიისა და მისი თანამშრომლების მიმართ არასწორად განთავსებული შეკვეთის გამო, რადგან მათ არ ევალებათ მის სისწორის უზრუნველყოფა.

5.2.7. შეკვეთის განთავსებისას, სრულად გააცნობიეროს და დაეთანხმოს, რომ ბილეთის მიწოდების პერიოდი არანაირად არ არის დამოკიდებული კომპანიაზე, არამედ მთლიანად დამოკიდებულია ბროკერზე ან ორგანიზატორზე.

5.2.8. ღონისძიებაზე შესვლისას წარადგინოს პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტი.

5.2.9. ღონისძიების შეკვეთის პერსონალიზებული ბილეთებით განთავსებისას, კლიენტმა უნდა მიაწოდოს ინფორმაცია თითოეული ვიზიტორის შესახებ: სახელი, გვარი, პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტის ნომერი და საჭიროების შემთხვევაში სხვა საჭირო ინფორმაცია. თუ კლიენტი აკეთებს შეკვეთას სხვა პირისთვის, შეკვეთა უნდა განთავსდეს ასეთი პირის მონაცემების წარდგენით. თუ კლიენტი ვერ მიაწვდის საჭირო ინფორმაციას ვიზიტორების შესახებ, კომპანია იტოვებს უფლებას გააუქმოს შეკვეთა და დააკისროს შეკვეთის თანხის 50% კომპანიის ხარჯების დასაფარად ბილეთის დამუშავების სერვისისთვის.

6. კომპანიის უფლებები და ვალდებულებები

6.1. კომპანიას უფლება აქვს:

6.1.1. უარი თქვას კლიენტთან ხელშეკრულების დადებაზე ამ პირობების დებულებებზე კლიენტის სრული და უპირობო თანხმობის არ არსებობის შემთხვევაში.

6.1.2. მოითხოვოს კლიენტისგან, დაიცვას ამ პირობების დებულებები და ყველა სხვა პირობა, რომელიც განთავსებულია ვებგვერდზე.

6.1.3. განახორციელოს პროგრამული უზრუნველყოფის დაგეგმილი და დაუგეგმავი ცვლილებები, ჩანაცვლება და ხელახალი ინსტალაცია ვებსაიტზე, შეაჩეროს ასეთი პროგრამული უზრუნველყოფის ფუნქციონირება გაუმართაობის, შეცდომების და ხარვეზების შემთხვევაში, ასევე პრევენციული მოვლისთვის და ვებსაიტზე არაავტორიზებული წვდომის თავიდან ასაცილებლად.

6.1.4. დააწესოს და შეცვალოს ბილეთების და კომპანიის სერვისების ფასები, ასევე დაადგინოს ბილეთების ფასები, რომლებიც განსხვავდება ნომინალური ფასისგან.

6.1.5. მოითხოვოს კლიენტისგან შეკვეთის გადახდის ვალდებულებების სათანადო შესრულება და ამ პირობის დარღვევის შემთხვევაში უარი თქვას შეკვეთის მიღებაზე.

6.1.6. გააუქმოს კლიენტის მიერ გაკეთებული შეკვეთა, იმ შემთხვევაში თუ არ განხორციელდა გადახდა, თუ კლიენტი აწვდის ცრუ ინფორმაციას ან არღვევს ამ პირობების სხვა დებულებებს.

6.1.7. ცალმხრივად შეცვალოს კლიენტის მიერ შეძენილი ბილეთები უკეთესი ან მსგავსი კატეგორიის ბილეთებით კლიენტის ან კომპანიისგან დამატებითი გადახდის გარეშე. ბროკერს ასევე აქვს უფლება განახორციელოს ასეთი ბილეთის შეცვლა ცალმხრივად კლიენტის ან ბროკერისგან დამატებითი გადახდის გარეშე.

6.1.8. ცალმხრივად შეცვალოს კლიენტის მიერ შეძენილი ბილეთები ქვედა კატეგორიის ბილეთებით და დაუბრუნოს კლიენტს ფასის სხვაობა. ბროკერს ასევე აქვს უფლება განახორციელოს ასეთი ბილეთის შეცვლა ცალმხრივად, კლიენტისთვის ფასის სხვაობის დაბრუნებით.

6.2. კომპანია ვალდებულია:

6.2.1. მიაწოდოს კლიენტს ყოვლისმომცველი და ადეკვატური ინფორმაცია ღონისძიების შესახებ. კლიენტი აცნობიერებს და ეთანხმება, რომ ვებ-გვერდზე არსებული ინფორმაცია ითვლება ყოვლისმომცველად და ადეკვატურად.

6.2.2. ბროკერის ან ორგანიზატორის მიერ ბილეთის მიღების მომენტიდან გამომდინარე, თუ კლიენტთან და ორგანიზატორთან ან ბროკერთან მიტანის სხვა ვადაზე შეთანხმებული არ არის, ბილეთი გადასცეს კლიენტს მას შემდეგ, რაც კლიენტი გადაიხდის შეკვეთის სრულ ღირებულებას:

6.2.2.1. შეკვეთის განთავსებიდან რამდენიმე წუთის შემდეგ და ღონისძიების დაწყებამდე 48 საათამდე პერიოდის განმავლობაში, თუ შეკვეთის გადახდა მოხდა ღონისძიების დაწყებამდე მინიმუმ 96 საათით ადრე;

6.2.2.2. შეკვეთის განთავსებიდან რამდენიმე წუთის შემდეგ და ღონისძიების დაწყებამდე 8 საათამდე პერიოდის განმავლობაში, თუ შეკვეთის გადახდა მოხდა ღონისძიების დაწყებამდე 96 საათიდან 48 საათამდე პერიოდში;

6.2.2.3. შეკვეთის განთავსებიდან რამდენიმე წუთის შემდეგ და ღონისძიების დაწყებამდე 2 საათამდე პერიოდის განმავლობაში, თუ შეკვეთის გადახდა მოხდა ღონისძიების დაწყებამდე 48 საათის შემდეგ;

6.2.2.4. გონივრული პერიოდის განმავლობაში, ღონისძიების დაწყების მომენტიდან, თუ შეკვეთის გადახდა მოხდა ღონისძიების დაწყებამდე 2 საათის შემდეგ.

7. გადახდა

7.1. ინფორმაცია გადახდის მეთოდების შესახებ ხელმისაწვდომია ვებგვერდზე.

7.2. შეკვეთა არ გადაეცემა კლიენტს, სანამ შეკვეთა სრულად არ იქნება გადახდილი.

7.3. ფასები გამოქვეყნებულია ვებგვერდზე და გამოითვლება არჩეულ ვალუტაში. კლიენტი ვალდებულია განახორციელოს გადახდები ვებგვერდზე არჩეული ვალუტის ექვივალენტის გამოყენებით ლარში გადახდის დღეს ეროვნული ბანკის ოფიციალური გაცვლითი კურსის შესაბამისად.

7.4. კლიენტი აღიარებს და ეთანხმება, რომ გაუქმება გამოყენებული იქნება შეკვეთის გადაუხდელობის ან არასრული გადახდის შემთხვევაში.

8. თანხის დაბრუნება

8.1. კომპანია განიხილავს კლიენტის მიერ გადახდილი ბილეთის თანხის დაბრუნებას მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ბილეთი შეძენილია ბროკერისგან ან ორგანიზატორისგან ღონისძიების გაუქმების ან მნიშვნელოვანი გადადების შემთხვევაში.

8.2. თუ ბილეთი შეიძინა კომპანიამ კლიენტის მაგიერ და სახელით, კომპანია არ განიხილავს თანხის დაბრუნებას, რადგან კომპანია არ არის კლიენტსა და ორგანიზატორს შორის შეთანხმების მხარე. შეკვეთის განთავსებისას ვებ-გვერდზე მითითებულია კლიენტის მიერ შეძენილი ბილეთის ტიპი.

8.3. კომპანია განიხილავს თანხის დაბრუნებას, თუ ეს არ ეწინააღმდეგება წინამდებარე პირობების მე-12 პუნქტში განსაზღვრული პასუხისმგებლობის შეზღუდვის დებულებებს, მათ შორის, მაგრამ ამით არ შემოიფარგლება, 12.11 ქვეპუნქტით განსაზღვრული ფორსმაჟორული გარემოებების შესახებ.

8.4. თუ ღონისძიება გაუქმდა ან მნიშვნელოვნად გადაიდო, კომპანიას უფლება აქვს შესთავაზოს კლიენტს ბილეთის ხელახლა გაცემა სხვა თარიღით ან სხვა ღონისძიებისთვის.

8.5. კომპანიას უფლება აქვს შესთავაზოს კლიენტს მოლაპარაკება კლიენტისთვის ასანაზღაურებელი თანხების ალტერნატიული მეთოდებით დაბრუნებაზე, ღონისძიების გაუქმების ან მნიშვნელოვანი გადადების შემთხვევაში.

8.6. ყველა სხვა შემთხვევაში, კომპანია განიხილავს კლიენტის მიერ გადახდილ ბილეთზე თანხის დაბრუნებას მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ კლიენტმა შეიძინა ასეთი დამატებითი სერვისი ბილეთის შეძენისას.

8.7. კლიენტი აცნობიერებს და ეთანხმება, რომ ოფიციალური ინფორმაცია ღონისძიების გაუქმებასთან ან გადადებასთან დაკავშირებით ბროკერის ან ორგანიზატორის მიერ არის მიმართული კომპანიაში და გადაგზავნილია კლიენტის მიერ მოწოდებულ საკონტაქტო დეტალებზე ან განთავსებულია ვებსაიტზე.

8.8. კლიენტი აცნობიერებს და ეთანხმება, რომ ბილეთების მიტანის საფასური, დამუშავების საკომისიო და კლიენტის საბანკო ბარათთან დაკავშირებული ნებისმიერი დამატებითი გადასახადი არ ექვემდებარება დაბრუნებას.

8.9. თანხის დაბრუნების პროცესის დასაწყებად, კლიენტმა კომპანიას ელექტრონული ფოსტაზე info@portalbileti.ge უნდა მიაწოდოს შემდეგი ინფორმაცია:

8.9.1. თანხის დაბრუნების წერილობითი განაცხადი ნებისმიერი ფორმატით.

8.9.2. პასპორტის ასლი.

8.9.3. ბილეთის ასლი.

8.10. კომპანია ამუშავებს თანხის დაბრუნებას, ბილეთების დამუშავების მომსახურების ხარჯებისთვის შეკვეთის თანხის 10%-ის გამოკლებით, თანხების გაგზავნით კლიენტის ანგარიშსწორების ანგარიშზე, რომელიც გამოიყენება გადახდისთვის თანხის დაბრუნების განაცხადის წარდგენიდან 14 დღის განმავლობაში.

8.11. კლიენტი აცნობიერებს და ეთანხმება, რომ თანხის დაბრუნების პროცესი, და ასეთი თანხის დაწყების დეტალები სრულიად ნათელი და გასაგებია კლიენტისთვის.

9. ღონისძიების ასაკობრივი შეზღუდვები

9.1. საკანონმდებლო მოთხოვნების შესაბამისად, ყველა ღონისძიება გადის კლასიფიკაციას ორგანიზატორის მიერ დადგენილი ასაკობრივი შეზღუდვების დაცვით.

9.2. თითოეული ღონისძიება კლასიფიცირებულია და დაყოფილია ერთ-ერთ შემდეგ ჯგუფად: "0+", "6+", "12+", "16+" და "18+".

9.3. შეკვეთის განსათავსებლად და ღონისძიებაზე დასასწრებად, კლიენტმა უნდა დაიცვას წინამდებარე პირობებში ასახული ასაკობრივი შეზღუდვები. ამ ასაკობრივი შეზღუდვების დაცვა სავალდებულოა შეკვეთის განსათავსებლად და ღონისძიებაზე დასწრების, მონაწილეობის, მოსმენის ან ნახვისთვის.

9.4. შეკვეთის განთავსებით, კლიენტი აცნობიერებს და ეთანხმება, რომ საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად, კონკრეტული ღონისძიება შეიძლება იყოს კატეგორიზებული, როგორც ღონისძიება, რომელზე შესვლა, დასწრება, მოსმენა და ყურება აკრძალულია ინდივიდების კონკრეტული ჯგუფისთვის.

9.5. კლიენტი აცნობიერებს და ეთანხმება, რომ მას და იმ პირებს, ვისთვისაც შეკვეთა იქნა განთავსებული და კლიენტის თანმხლებ პირებს, შეიძლება აეკრძალოთ შეკვეთის განთავსება ან შესვლა, დასწრება, მოსმენა ან ღონისძიების ნახვა, თუ კლიენტი არღვევს ასაკობრივ შეზღუდვებს.

9.6. კლიენტს ეკისრება სრულ პასუხისმგებლობა მის ქმედებებზე ან უმოქმედობებზე. კომპანია ვერ იქნება პასუხისმგებელი კლიენტის მიერ ასაკობრივი შეზღუდვების დარღვევისთვის. კომპანია არ შეიძლება იყოს პასუხისმგებელი ან ვალდებული აანაზღაუროს ნებისმიერი ზარალი, რომელიც გამოწვეულია კლიენტის მიერ ამ ასაკობრივი შეზღუდვების დარღვევით.

10. ბილეთი

10.1. კლიენტის მიერ ბილეთის შეძენა შესაძლებელია შეკვეთის ან წინასწარი შეკვეთის სახით, თუ არჩეული ბილეთი ამჟამად მიუწვდომელია. შესყიდვის სტატუსი, იქნება ეს შეკვეთა თუ წინასწარი შეკვეთა, მითითებულია ვებგვერდზე, როდესაც კლიენტი ყიდულობს ბილეთს. ყველა დებულება, უფლება და ვალდებულება, რომელიც ასახულია წინამდებარე პირობებში შეკვეთის სტატუსთან დაკავშირებით, სრულად ვრცელდება წინასწარი შეკვეთის სტატუსზე.

10.2. ვებგვერდი, როგორც ბილეთების ბაზარი, იძლევა შესაძლებლობას შეიძინოთ ბილეთები ბროკერებისგან და ორგანიზატორებისგან და დაუკვეთოთ კომპანიას ბილეთების შეძენა კლიენტის მაგიერ და სახელით. შეკვეთის განთავსებისას ვებ-გვერდზე მითითებულია კლიენტის მიერ შეძენილი ბილეთის ტიპი.

10.3. ბილეთის შეძენა შეზღუდულია და მოიცავს მხოლოდ ფიზიკურ პირებს, თუ კომპანიის მიერ სხვა რამ არ არის განსაზღვრული.

10.4. ღონისძიებაზე შესასვლელად უნდა წარადგინოთ ბილეთი ბეჭდური ან ელექტრონული ფორმით, მათ შორის მობილური აპლიკაციით, რაც ითვლება ექვივალენტად და მიეწოდება კლიენტს.

10.5. თუ ბილეთი მიწოდებულია მობილური აპლიკაციის საშუალებით, კლიენტი ვალდებულია დააინსტალიროს ეს მობილური აპლიკაცია. კომპანია არ აგებს პასუხს კლიენტის მიერ ამ მოთხოვნის შეუსრულებლობაზე.

10.6. ბილეთის მიღებისას, კლიენტმა საფუძვლიანად უნდა განიხილოს ღონისძიებასთან დაკავშირებული ყველა ინფორმაცია ბილეთზე, რომელიც დაკავშირებულია ღონისძიებასთან და დაადასტუროს კომპანიისთვის მოწოდებული პერსონალური მონაცემების სიზუსტე. კლიენტი აცნობიერებს და თანხმდება, რომ უარს ამბობს კომპანიის წინააღმდეგ პრეტენზიაზე ამ ვალდებულების შეუსრულებლობასთან დაკავშირებით.

10.7. ბილეთი შეიძლება გაიცეს კლიენტზე მხოლოდ მას შემდეგ, რაც მთლიანად იქნება გადახდილი მისი ღირებულება. ჩაითვლება, რომ კლიენტმა სწორად შეასრულა გადახდის ვალდებულებები კომპანიის ანგარიშზე თანხის სრულად მიღების შემდეგ.

10.8. კომპანია იცავს კლიენტს ყალბი ბილეთებისგან. იმ შემთხვევაში, თუ კლიენტი ვერ დაესწრება ღონისძიებას ბილეთის სიყალბის გამო, აუცილებელია ორგანიზატორისგან მიიღოს წერილობითი დასტური ბილეთის სიყალბის მიზეზით შესვლაზე უარის თქმის შესახებ და დაუკავშირდეს კომპანიას ელექტრონული ფოსტის მისამართზე info@portalbileti.ge, ან ვებგვერდზე მითითებული სხვა მეთოდების გამოყენებით, განაცხადის ფორმის ჩათვლით. კომპანია შესთავაზებს კლიენტს თანხის დაბრუნებას ან კომპენსაციის ალტერნატიულ მეთოდებს ასეთი ბილეთისთვის.

10.9. თუ კლიენტი დამოუკიდებლად ბეჭდავს კომპანიისგან მიღებულ ბილეთს, კლიენტის პასუხისმგებლობაა უზრუნველყოს ბილეთის სწორად დაბეჭდვა. ამ ვალდებულების შეუსრულებლობის ან არასწორად შესრულების შემთხვევაში, კლიენტს ეკისრება სრული პასუხისმგებლობა დაბეჭდილი ბილეთის ხარისხზე, მათ შორის ორგანიზატორის მიერ ღონისძიებაზე შესვლის ნებისმიერ უარზე. კომპანია არ არის პასუხისმგებელი კლიენტის მიერ ამ დებულებების დარღვევის შედეგად მიღებულ ზარალზე.

10.10. კლიენტი აცნობიერებს და ეთანხმება, რომ კომპანიის სერვისები მიჩნეულია ადეკვატურად და სრულად მოწოდებულია კომპანიის მიერ იმ მომენტში, როდესაც ბილეთი ეგზავნება კლიენტს.

10.11. თუ კლიენტს ჯერ არ მიუღია ბილეთი, საჭიროა დაუკავშირდეთ კომპანიას შემდეგ მისამართზე: info@portalbileti.ge ან გამოიყენოთ ვებ-გვერდზე არსებული ნებისმიერი საკომუნიკაციო არხი.

11. სასაჩუქრე სერთიფიკატი

11.1. სასაჩუქრე სერთიფიკატის ნომინალური ღირებულება შეიძლება გამოყენებულ იქნას მხოლოდ ბილეთების შესაძენად. მრავალი სასაჩუქრე სერთიფიკატის კომბინირებული ჯამი ასევე შეიძლება გამოყენებულ იქნას ბილეთების შესაძენად.

11.2. თუ ბილეთის ღირებულება ჩამოცდება სასაჩუქრე სერთიფიკატის ნომინალურ ღირებულებას, დარჩენილი ნაშთი არ დაბრუნდება.

11.3. თუ ბილეთის ღირებულება აღემატება სასაჩუქრე სერთიფიკატის ნომინალურ ღირებულებას, კლიენტი პასუხისმგებელია ამ სხვაობის გადახდაზე.

11.4. სასაჩუქრე სერთიფიკატი არ განიხილება ფასიან ქაღალდად ან საქონელად და არ შეიძლება დაბრუნდეს ან შეიცვალოს სახსრებით ან სხვა დასახელების სხვა სასაჩუქრე სერთიფიკატით.

11.5. სასაჩუქრე სერთიფიკატის ვადის გასვლის თარიღი მითითებულია სასაჩუქრე სერთიფიკატზე. როგორც კი მოქმედების ვადა ამოიწურება, სასაჩუქრე სერთიფიკატი ძალადაკარგულია და მისი გამოყენება შეუძლებელია ბილეთების შესაძენად. დარჩენილი ნაშთი არ ბრუნდება ვადის გასვლის შემდეგ.

11.6. სასაჩუქრე სერტიფიკატი არ აღდგება დაკარგვის ან დაზიანების შემთხვევაში, რაც ხელს უშლის მისი დეტალების და ავთენტურობის დადგენას, ასევე არ არის მოწოდებული სასაჩუქრე სერთიფიკატის დუბლიკატები.

11.7. სასაჩუქრე სერთიფიკატი, როგორც წარმომდგენის დოკუმენტი, შეიძლება გადაეცეს სხვა პირს მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ისინი ეთანხმებიან წინამდებარე პირობებს ასეთი გადაცემის მომენტში.

12. პასუხისმგებლობის შეზღუდვა

12.1. კლიენტს ეკისრება პასუხისმგებლობა ყველა პოტენციურ რისკზე, რომელიც დაკავშირებულია მის ქმედებებთან, მათ შორის შეკვეთის განთავსებისას მითითებულ მონაცემებში დაშვებულ შეცდომაზე და უზუსტობაზე.

12.2. კომპანიას არ ეკისრება რაიმე ვალდებულება, მათ შორის, მაგრამ ამით არ შემოიფარგლება, თანხის დაბრუნების ვალდებულებება, თუ ბილეთი შეძენილია კლიენტის მაგიერ და სახელით, რადგან კომპანია არ არის კლიენტსა და ორგანიზატორს შორის შეთანხმების მხარე. შეკვეთის განთავსებისას ვებ-გვერდზე მითითებულია კლიენტის მიერ შეძენილი ბილეთის ტიპი.

12.3. თუ კლიენტი ვერ დაესწრება ღონისძიებას კომპანიის კონტროლის მიღმა არსებული მიზეზების გამო, კომპანია ამაზე არ აგებს პასუხს.

12.4. კომპანია არ განიხილავს ანაზღაურებას და არ არის პასუხისმგებელი ღონისძიების ორგანიზატორის მიერ დადგენილ შიდა წესებსა და რეგულაციების შეუსრულებლობაზე.

12.5. ღონისძიების გაუქმების ან მნიშვნელოვანი გადადების შემთხვევაში კომპანია არ განიხილავს ანაზღაურებას ან არ კისრულობს რაიმე ვალდებულებას კლიენტთან დაკავშირებულ ხარჯებთან მიმართებით. ასეთი ხარჯები მოიცავს, მაგრამ ამით არ შემოიფარგლება, საცხოვრებელ და ტრანსპორტირების ხარჯებს.

12.6. კომპანია არ არის პასუხისმგებელი კლიენტისთვის დამდგარ დანაკარგებზე ან მორალურ ზიანზე შეკვეთის გადახდასთან ან ღონისძიებაზე დასწრების შესახებ ინფორმაციის არასწორი ინტერპრეტაციის ან გაუგებრობის გამო.

12.7. კლიენტი აცნობიერებს და თანახმაა, რომ ნებისმიერ შემთხვევაში, კომპანია, მისი თანამშრომლები, მენეჯერები, ოფიცრები ან ასოცირებული მხარეები, სპონსორები, შუამავლები, წარმომადგენლები, პარტნიორები ან პირები, რომლებიც მოქმედებენ კომპანიის სახელით, არ იქნებიან პასუხისმგებელნი კომპანიის მიერ მოწოდებული სერვისების მიღების შედეგად წარმოშობილ პირდაპირ ან ირიბ ზარალზე. ეს მოიცავს, მაგრამ ამით არ შემოიფარგლება, კლიენტის პერსონალურ მონაცემებზე უნებართვო წვდომას და მოგების ნებისმიერ დაკარგვას, იმ პირობით, რომ ეს არ მოხდება კომპანიის ან ამ განცხადებაში მითითებული პირების დანაშაულებრივი მონაწილეობით.

12.8. კომპანია აქვეყნებს ინფორმაციას ღონისძიებების შესახებ ვებსაიტზე და ანაწილებს შეკვეთას მხოლოდ ბროკერების ან ორგანიზატორის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის საფუძველზე. თუ ბროკერის ან ორგანიზატორის მიერ მოწოდებული ინფორმაცია არასანდო აღმოჩნდა, კომპანია არ აგებს პასუხს კლიენტის წინაშე.

12.9. კომპანია არ აგებს პასუხს ორგანიზატორის სერვისებსა და კლიენტის მოლოდინებს შორის რაიმე განსხვავებაზე. კლიენტისთვის შეთავაზებული ნებისმიერი მითითება ან რეკომენდაცია, მათ შორის მესამე მხარის, არ უნდა ჩაითვალოს გარანტიად და არ აკისრებს ვალდებულებებს კომპანიას.

12.10. კლიენტი აცნობიერებს და ეთანხმება, რომ კომპანია არ არის პასუხისმგებელი ღონისძიების ხარისხზე ან მომხმარებელთან დაკავშირებულ სხვა ასპექტებზე, რადგან კომპანია არ ახორციელებს ღონისძიების ორგანიზებას.

12.11. კომპანია თავისუფლდება პასუხისმგებლობისგან წინამდებარე პირობებით ნაკისრი ვალდებულებების შეუსრულებლობის ან არაჯეროვანი შესრულებისთვის ფორსმაჟორულ ვითარებაში. ეს არის ობიექტური სიტუაციები, რომლებიც არის კომპანიის კონტროლის მიღმა, რომლებიც წარმოიქმნება წინამდებარე პირობების დებულებების გაფორმების შემდეგ. ფორსმაჟორი მოიცავს, მაგრამ ამით არ შემოიფარგლება, სხვა საკითხებთან ერთად, მოვლენებს, როგორიცაა გაფიცვები, წყალდიდობები, მიწისძვრები, ქარიშხლები, სხვა სტიქიური უბედურებები, სამხედრო მოქმედებები (ადგილობრივი და საერთაშორისო), დაავადებები ან ჯანმრთელობასთან დაკავშირებული საკითხები, რომლებიც გავლენას ახდენენ მონაწილე მხარეებზე, არაბუნებრივი კატასტროფები და სახელმწიფო ხელისუფლების ან ადგილობრივი მმართველობის ორგანოების მიერ განხორციელებული ქმედებები. კლიენტი აცნობიერებს და ეთანხმება, რომ ფორსმაჟორული გარემოებები მოიცავს, მაგრამ ამით არ შემოიფარგლება, ბროკერის ან ორგანიზატორის მიერ წინამდებარე პირობებით განსაზღვრულ პერიოდში მისაწოდებელი ბილეთის არ მიწოდებას ან დაგვიანებას.

13. მოქმედი სამართალი და დავების გადაწყვეტა

13.1. წინამდებარე პირობები რეგულირდება საქართველოს კანონმდებლობით, კლიენტის მდებარეობის მიუხედავად. ამ პირობებზე დათანხმებით, კლიენტი თანახმაა, რომ საქართველოს კანონმდებლობა ზედამხედველობას გაუწევს წინამდებარე პირობებს და ნებისმიერ დავას, რომელიც წარმოიქმნება კლიენტსა და კომპანიას შორის, საქართველოს შიგნით არსებული კანონებისა და პრინციპების წინააღმდეგობის გათვალისწინების გარეშე.

13.2. თუ წინამდებარე პირობების რომელიმე დებულება ეწინააღმდეგება საქართველოს მოქმედ კანონმდებლობას, ეს კონკრეტული დებულებები ჩანაცვლდება ან შეიცვლება მხოლოდ შეუსაბამობის აღმოსაფხვრელად საჭირო ზომით.

13.3. თუ კლიენტსა და კომპანიას შორის წარმოიქმნება დავა წინამდებარე პირობებთან დაკავშირებულ საკითხებთან დაკავშირებით, კლიენტი და კომპანია იღებენ ვალდებულებას ეძიონ გადაწყვეტა მოლაპარაკების გზით. პრეტენზიიდან დაწყებული დავის გადაწყვეტის პროცედურაში ჩართვა სავალდებულოა.

13.4. კომპანია იღებს და განიხილავს წერილობით წარდგენილ პრეტენზიებს და წინამდებარე პირობებში ასახული დადგენილი მეთოდებისა და მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

13.5. კლიენტი აცნობიერებს და ეთანხმება, რომ ნებისმიერი პრეტენზია, რომელიც დაკავშირებულია ან გამომდინარეობს კომპანიასთან დაკავშირებულ საკითხებთან, უნდა იყოს წარდგენილი პრეტენზიის წარმოშობიდან 14 დღის განმავლობაში. ამ მოთხოვნის შეუსრულებლობა გამოიწვევს კლიენტის პრეტენზიის სამუდამოდ უარყოფას.

13.6. სარჩელზე პასუხის გაცემის ვადაა 30 დღე. საჩივარი იგზავნება ელექტრონული ფოსტის მისამართზე info@portalbileti.ge.

13.7. კომპანია და კლიენტი ორმხრივად თანხმდებიან საქართველოში მდებარე სასამართლოების ექსკლუზიურ იურისდიქციაზე მომსახურებით სარგებლობის ან წინამდებარე პირობების ნებისმიერი დარღვევის შედეგად წარმოქმნილი დავების გადასაწყვეტად.

13.8. კლიენტი უარს იტყვის არასაკმარისი პირადი იურისდიქციის, საცხოვრებელი ადგილის, არასათანადო ადგილის ან ფორუმის არაკონვენციების შესახებ ნებისმიერ ასეთ იურიდიულ ქმედებებთან დაკავშირებით.

14. ინტელექტუალური საკუთრება

14.1. კომპანია იცავს სხვათა უფლებებს ინტელექტუალურ საკუთრებასთან დაკავშირებით. კომპანიის პოლიტიკა გულისხმობს ნებისმიერი პრეტენზიის განხილვას, რომელიც ამტკიცებს, რომ ვებ-გვერდის შინაარსი არღვევს საავტორო უფლებებს ან ინტელექტუალური საკუთრების სხვა ფორმებს. დავუშვათ, რომ კლიენტი ან ვებსაიტის სტუმარი არის საავტორო უფლებების მფლობელი და ეჭვობს, რომ მათი საავტორო უფლებებით დაცული ნამუშევარი დუბლირებულია ისე, რომ წარმოადგენს საავტორო უფლებების დარღვევას. ამ შემთხვევაში, კლიენტს ან ვებსაიტის ვიზიტორს შეუძლია გამოაგზავნოს შეტყობინება ელექტრონული ფოსტით მისამართზე info@portalbileti.ge, სავარაუდო დარღვევის დეტალური აღწერილობით.

15. კონტაქტი

15.1. თუ კლიენტს ან ვებსაიტის ვიზიტორს აქვს შეკითხვები წინამდებარე პირობების, ამ პირობებიდან გამომდინარე უფლებებსა და მოვალეობებთან დაკავშირებით, კომპანიის სერვისების გამოყენებასთან დაკავშირებით, ან სურს იდეების, რეკომენდაციების და წინადადებების გაზიარება, გთხოვთ დაუკავშირდეთ კომპანიას ელექტრონული ფოსტით info@portalbileti.ge ან გამოიყენოთ ვებ-გვერდზე განთავსებული განაცხადის ფორმა.

15.2. თუ ბროკერს ან ორგანიზატორს სურს კომპანიასთან თანამშრომლობის ან პარტნიორობის საკითხების განხილვა, გთხოვთ დაუკავშირდეთ კომპანიას ელექტრონული ფოსტით info@portalbileti.ge ან გამოიყენოთ ვებ-გვერდზე განთავსებული განაცხადის ფორმა.